Skip to main content

Featured

constant reiteration

Actually I don't even know why I feel all of this, why I feel this heaviness in my chest, like everything feels not right. The urge to just go beyond the thongs that is worse, it's worsening day by day. You know that's it's there in your head  the loudness in this silence. I know there's chances but I don't feel safe at all. I'm still trying, trying my best, and I know it's so stupid because I couldn't talk to anyone, like I was asking for the attention, like whatever I feel it's just another fool need attention.  I'm sorry that actually I try to reach everyone and yet I couldn't do that, I froze myself and the voices really loud in my head, I try to be there for anyone and yet I can't even hold myself, I lost my own grip to grasp the reality and stand where I standing. I lost everything, I just look at myself broken and shattered slowly, and I couldn't even do anything, what the fuck am I sad for? Like seriously I thought I'm

The Possibility

Assalammualaikum.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin!!
beautiful islamic quotes

Well said no more. ni kiraya backup balik the old time for the rest of life. sebab benda paling alert, that when I use this web thingy, that's mean i just cant hold the grudge anymore. pelik kan?? kalau orang lainlah, lama dah aku rasa pukul benda ke, lepaskan marah ke. aku just menaip. so that aku dapat baca apa aku buat, dan betulkan mana yang boleh. alu masih lagi diri aku yang korang kenal.


hikmah, dalam setiap perkara yang berlaku. Allah dah susun cantik dah perjalanan hidup ni. aiman bani, what's the point lah?? well the point is, kau sendiri dah tak jumpa diri kau sendiri. bermaksud?? well memang waktu bergerak laju sekarang ni, then baru kau tersedar yang kau lain dari dulu. dulu, boleh lah kata, fasa 1, aku terlalu perlukan kawan sebab aku takut keseorangan, dan fasa 2, Allah hantar orang untuk sedarkan aku, bagi pengajaran pada aku, supaya aku kena ingat, yang Allah itu patut dijadikan sebagai tempat kau bergantung.


Fasa 3, lupa diri balik. paranoid datang. dah menjajau. itu tak kena, ini tak kena. ni fasa rasa nak pukul semuanya. aduhhh, benda paling sakit, duduk mengadu pada orang. lupa Allah. bila ingat Allah?? apalagi, time susah, bila tak ada siapa nak cerita. itu suatu kesilapan besar yang aku buat. KESILAPAN!! hahh keluar capslock tu.



aku tahu memang the step aku ambil ni, rasanya dah mula menyimpang. huhhh. lupa Allah lagi. okay. aku pun mulalah buat benda mengarut, mula buat orang susah-susah fikir untuk aku. erghhh, apa masalah kau nak mengadu pada Allah. nilah kau. lupakan Allah. okay point aku dah mula berserabut. well, aku kecewa dengan diri aku sendiri, dimana aku dah buat keputusan sendiri. yang aku fikir agak selfish, but it's for our own good.


dan waktu aku fasa 1 dan 2, aku boleh tahan diri daripada marah, daripada sedih, daripada kecewa. sekarang, aku sendiri dah termarah kawan aku sendiri. what the?? sebabnya aku sendiri waktu tu mood tengah swing, melambung sekali lah. padahal niat dia baik, ajak aku bbq rumah dia. damn you aiman bani, kau tak patut buat macam tu. lepas tu, kawan aku yang lain ni, nasib dia tengah ws aku cara tak sakitkan hati. haishhh sekarang memang dah tak boleh nak simpan rasa tu kan.

Beautiful Inspirational islamic Quran Quotes in English

habis semua orang dihambur oleh aku. maaf sangat-sangat pada yang kena tu. the things is, aku pun macam berubah, berpusing gila-gila. inilah jadinya kalau kau lupakan Allah. aku keep blame on myself, aku jadi macam, aku dah bebankan orang, aku jadi macam rasa aku tak nak kenal sesiapa. well guess what?? trust worthy aku pun susah nak di bagi sebab aku sendiri tak boleh nak percaya diri aku sendiri. huhhh. what the heck!! tapi kali ni the possibility untuk aku be the who i was seem, bahaya.

beautiful islamic quotes 1

beautiful islamic quotes 2

beautiful islamic quotes 5

p/s : well basically, aku cuma kena betulkan balik cara dan sikap aku yang teruk. maaf sangat sebab kena paksa baca. padahal tak ada kaitan dengan korang. macam tak ada kaitan dengan tajuk. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin!! Maaf sangat haha.


aku tak pernah melupakan sahabat aku. aku sangat hargai persahabatan aku. cuma yang aku rasa takut dan terkilan, bila diri aku sendiri dianggap berubah kerana melupakan sahabat aku, sedangkan aku hargai segala yang pernah kita lalui. aku akan sentiasa mengingati dikau, sahabat, walaupun kau melupakan persahabatan kita. terima kasih kerana hadir dalam diri aku.



Inspirational islamic Quran Quotes

inspirational islamic quotes

Comments

Popular Posts