Skip to main content

Featured

constant reiteration

Actually I don't even know why I feel all of this, why I feel this heaviness in my chest, like everything feels not right. The urge to just go beyond the thongs that is worse, it's worsening day by day. You know that's it's there in your head  the loudness in this silence. I know there's chances but I don't feel safe at all. I'm still trying, trying my best, and I know it's so stupid because I couldn't talk to anyone, like I was asking for the attention, like whatever I feel it's just another fool need attention.  I'm sorry that actually I try to reach everyone and yet I couldn't do that, I froze myself and the voices really loud in my head, I try to be there for anyone and yet I can't even hold myself, I lost my own grip to grasp the reality and stand where I standing. I lost everything, I just look at myself broken and shattered slowly, and I couldn't even do anything, what the fuck am I sad for? Like seriously I thought I'm

hukk3 .. get cough .. here goes samura

assalammualaikum .

hihi hype people do follower .. hihhi long time not writing .. yaa kinda busy .. ermm not it mean my google got something weird things .. hihihi .. okkayy sangt berhbuk kt sni .. dan sngt x suke kanny .. ia nya sptut ditlis .. tpi tuan ny x de .. hihhi okayy sorry .. okkay .. let see here .. bnyk story .. and ia nya spptut di update dri bulan ke bulan .. huhh .. wrick out with google .. hihi .. so bla bla bla .. okayy zapin .. hihi .. bidang ak skrang .. ianya .. satu tarian yg mnyeronokkn .. sbb ianya warisan zaman .. hihi .. tpi mmg seronok .. zapin too teach me .. how to work in group .. hahahha .. meet my friends there .. hang out together .. hihi .. so fun

zapin too  mngajar mcm mne nk mnghargai warisan .. maybe some person menganggap ny sbgai kperempuanan ..tpi pnah  blajar sejarah .. bku sjrah f4 .. ad mnyatakan ny .. lhat lah yerhh .. hhiih .. tpi .. sjak msuk samura ak mula suka kat lgu2 lme .. ibu pon nmpk .. biase lahh tuhh .. hihi .. cultural shock dri segi seni warisan .. ianya amat mnyeronokkn .. and guess what .. ak msuk angklung .. hihi .. actually dri awal thun .. tpi yg aktif tu hah zapin .. hhhiih .. check in jekk .. now what's up .. gamelan .. keroncong .. ghazal .. haha .. last but not least caklempong .. sume ny tradisional kn .. tpi sape yg mnghargainy amt sronok lau sngkut an bende2 nihh .. hihhih ..

 and sebut plak pasal zapin .. ak akn pergi ke prtndingan pringkt ngeri johor .. so .. it's mean ak tkut .. sbb .. sbb x pernah pergi prtndingn yg mcm nihh .. tkut .. okayy kepda kwan2 zapin yg lain buat yg trbaik .. kita kene bekerja dlam kumpulan .. hihi .. prtndingn kt batu pahat .. hihi .. serremm nihh .. huhh x pee buat yg terbaik mon .. you can do it .. samura had change me .. hiihhi .. lot they thought me .. like friends .. hhihi .. study .. huuh .. even I have to struggle with it .. but I like them .. ak dh jdi org yg suke beriadah .. sungguh tidak dsngke oleh ak .. hahah .. ak suke berlri rupeny .. x tau ponn .. trukk tol ak kne an dri ak = = " .. hahah .. bnyk bkt ak trcungkil kt situ .. thanks lahh samura .. hahha .. love you .. x bermkne stmi doesn't goes like samura .. sama cume .. ak x nk cungkil bkt ak .. hahah ..

kn .. ak dh sethun x mlpaskn kt dlam blogg .. so miss that time .. huuuaa .. okayy .. skunk nihh ak kne aktif kn dri ak .. sbb prtndingan akhir taun nihh for zapin .. SPM for the next year .. hhhuuaaa .. struggle for life .. it all for Allah my dear .. huhhh .. dear mean me .. hihih .. ingt tuhh .. okayy stop .. assalammualaikum ^^

p/s : never stop learning .. keep moving forward !! GO AIMAN GO

Comments

Popular Posts