Skip to main content

Featured

constant reiteration

Actually I don't even know why I feel all of this, why I feel this heaviness in my chest, like everything feels not right. The urge to just go beyond the thongs that is worse, it's worsening day by day. You know that's it's there in your head  the loudness in this silence. I know there's chances but I don't feel safe at all. I'm still trying, trying my best, and I know it's so stupid because I couldn't talk to anyone, like I was asking for the attention, like whatever I feel it's just another fool need attention.  I'm sorry that actually I try to reach everyone and yet I couldn't do that, I froze myself and the voices really loud in my head, I try to be there for anyone and yet I can't even hold myself, I lost my own grip to grasp the reality and stand where I standing. I lost everything, I just look at myself broken and shattered slowly, and I couldn't even do anything, what the fuck am I sad for? Like seriously I thought I'm

Acatalepsy

 it's happening again, the blames is on me, i keep on pushing away people, i keep on blocking people, aku tak tahu kenapa aku takut sangat, aku tak tahu apa yang aku fikirkan sangat, it's just i cant even see myself with anyone, aku akan susahkan semua, aku akan sakitkan semua orang, aku tak tahu apa yang patut aku rasa, even they keep on saying, aku takkan tinggalkan kau, aku sayang kau, aku care pasal kau, aku tka nak kau fikir banyak, but it's jsut too much, aku tak tahu kenapa semua yang aku dengar, it's all a lie, i cant trust all of the words, why am i a bad person? am i really a villain? 

aku tolak semua orang yang possible to stay with me, but i just felt so disgusted, aku block semua yang possible untuk bersama dengan aku, sebab aku tahu, i just more worse than someone who should care for others, i know the past shouldnt be blamed for, but it is what it is, kau bunuh jelah aku, biar jelah aku mati, aku dah penat jadi beban hidup, aku dah penat jadi benda yang menyusahkan orang, kau matikan jelah otak aku, otak aku terlalu bising, how am i supposed to be with people? i know i shouldnt expect too much, aku tahu aku tak patut minta apa-apa, aku tahu aku tak patut berharap apa-apa, aku tak tahu kenapa aku macam ni, aku tahu when people changes their voices, changes their words, changes their language bila dengan aku, aku tahu, aku tahu orang penat dengan aku, aku tahu aku tak boleh explain atau cakap apa-apa, sebab at the end benda tu hanya alasan, aku tak nak menangkan diri aku

aku tahu aku minta untuk orang stay, untuk orang faham aku, tapi why am i being annoyance, kenapa aku menyusahkan orang, why cant i just live by living a normal life, senang untuk orang lain cakap, senang untuk orang lain suruh aku buat itu ini, tapi tak pernah mudah untuk aku, orang hanya cakap, tapi tinggalkan aku, dan harap aku pulih, supaya tak ada siapa yang akan stay, yang akan fahama, yang akan kisah kalau aku bermasalah, ya aku bermsalah,, aku problem, aku punca semua benda jadi tak kena, aku punca benda buruk

dah 3 kali mimpi yang aku rasa punca untuk aku stop living my  life, when people talking about me when theyve already tired of my head, my burden, my existence, bila kau sendiri memilih and mimpi kau suruh kau terjun bangunan, rather than takut untuk jatuh, bila people keep on living you and their language dan reaksi mengatakan untuk tinggalkan aku sebab terlalu penat dengan aku, ya aku tahu semua orang bagi aku masa untuk heal, bagi aku masa untuk pulih daripada otak aku sendiri, 

tapi aku jjujur sesungguhnya benda ni membunuh aku, orang lepaskan aku untuk ahndle semua ni, aku tahu orang dah penat dengan aku, orang dah tak nak layan kerenah aku, aku faham, dan aku tahu aku kena lepaskan semua orang, sebab aku dah cukup menyusahkan orang, aku tak pernah terlintas dalam kepala, aku tak minta perhatian, aku tak minta untuk terima aku, akutakkan mita dah untuk orang stay, im sorry, im sorry, im so sorry

im sorry if im asking for comfortness when im not okay, aku minta maaf sebab asking too much untuk stay dengan aku, just to tell me that it's okay, it's not my fault, just being there with me, asking if im okay, bukan dengan tak apa, everything take time, tak apa, ambil masa kau untuk pulih, tak apa, kau tak berseorangan, tak apa, bagitahu aku segalanya, when im about to talk and said what is in my brain, all i get is im left all alone to make me understand myself when aku sendiri tak faham diri aku, dan aku ditinggalkan untuk berseorangan, im sorry, im so sorry

Comments

Popular Posts