Skip to main content

Featured

constant reiteration

Actually I don't even know why I feel all of this, why I feel this heaviness in my chest, like everything feels not right. The urge to just go beyond the thongs that is worse, it's worsening day by day. You know that's it's there in your head  the loudness in this silence. I know there's chances but I don't feel safe at all. I'm still trying, trying my best, and I know it's so stupid because I couldn't talk to anyone, like I was asking for the attention, like whatever I feel it's just another fool need attention.  I'm sorry that actually I try to reach everyone and yet I couldn't do that, I froze myself and the voices really loud in my head, I try to be there for anyone and yet I can't even hold myself, I lost my own grip to grasp the reality and stand where I standing. I lost everything, I just look at myself broken and shattered slowly, and I couldn't even do anything, what the fuck am I sad for? Like seriously I thought I'm

astray

 assalammualaikum

hai

these really going to be somewhere near to something called as end, im just cant see anything, it's just too much, it's just that breathing really hard now, it's just overwhelming when you try to stay focus, but at the end kau tak boleh nak keep it all together, i dont even expecting anything, everywhere i go, i just felt disgusted by my own existence, aku tak tahu kenapa aku rasa aku ni jijik sangat, aku tak tahu kenapa aku benci diri aku, aku tahu aku tak patut pun hidup, aku tak patut rasa semua ni bukan salah aku, memang semua ni salah aku, aku tak patut mulakan apa-apa dengan sesiapa pun, aku tak boleh stay dengan sesiapa, i cant even initiate what people called as friendship, aku just ruin everything at one point, aku memang tak expect to be alive for a long time

now i know why aku follow the flow, sebab aku tak pernah mengharapkan pada hari esok, aku tahu aku tak boleh terlalu fikir ke hadapan, aku tak boleh stuck dengan past, but why am i being like this?? why am i the villain here?? why am i just so wrong and why am i at faults?? is it my existence really bad?? aku tahu aku tak patut rasa macam ni, felt lost macam ni, kau tak pernah tahu, kau tak pernah rasa, aku tak pernah doakan kau rasa apa yang aku rasa, aku tak pernah mengharapkan apa yang aku lalu ni, orang akan faham, sebab untuk orang kekal dan kenal dengan aku pun aku dah rasa macam satu dosa yang besar, aku dah rasa macam aku tak patut pun kenal sesiapa, aku tahu orang memang akan cakap, ala ni sementara je, ala kau perlukan masa je, ala kau okay lah nanti tu, ala kau tak payah pening2 fikir

it's never easy, sebab orang hanya cakap rather than the action itself to be able to speak louder, im sorry im not attacking anyone at this point, it's just as it is, what ive been told all those years, this isnt my first rodeo, a slightly changes, i can notice, aku tahu aku tak sepatutnya berada at this spot by giving others chances to control me, aku tak tahu, aku penat, aku tak tahu aku nak cakap pada siapa, ya mengadu pada Allah, mengadu pada Allah, mengadu pada Allah, berdoa pada Allah, berdoa pada Allah, berdoa pada Allah, sebab semua orang penat dengan aku, semua orang putus asa dengan aku, semua orang rasa terbeban dengan kewujudan aku

aku tahu aku tak boleh minta orang untuk stay dengan aku, tapi semuanya bermula dengan kalau aku ada masalah aku kena bagitahu orang lain, tapi at the end it seem aku yang melebih, aku yang meminta untuk diberi attention, ya aku tak patut berharap apa-apa pun, sekelumit kuman pun aku tak ptut letak kepercayaan dan berharap apa-apa dalam kehidupan aku, tapi aku manusia, aku manusia, aku manusia, aku pun ada perasaan, mugnkin aku yang tak pernah faham orang lain, mungkin aku terlalu berharap pada orang lain, mungkin aku yang salah sebab memilih untuk jadi macam ni, ya semua ni salah aku

keeping myself going is tiring, aku tak tahu apa yang orang maksudkan dengan kau sayangi diri kau dulu, kau heal dulu diri kau, tapi the only things that keep circling in my mind is that, aku tak worth anything, whatever quotes, whatever kata-kata semangat aku jumpa, i cant find any hint between the words, aku tak tahu apa silap dan salah aku, aku tahu benda ni orang akan cakap, ini untuk kebaikan masa hadapan kau, perkara akan datang pada kau, kau diberikan peperangan ini untuk menjadi kuat, ya aku tak pernah register untuk berada dalam keadaan ini, bukan pilihan aku untuk berada disini, but why? im sorry i just keep asking persoalan yang menyusahkan, membebankan semua oranh

kewujudan aku bukan apa yang aku tahu sekarang, aku lost, aku oenat, im sorry im just too much, no one should stay with me, kalau betullah orang memilih untuk tinggalkan aku, sila bagitahu apa salah silap aku, aku takkan minta untuk orang stay dengan aku, sila bagitahu apa yang aku patut buat, people tend to left me all alone rather than tell me something, im sorry, im so sick of myself, im sorry, im so sorry, i hate myself, i cant dictate myself, i cant holding the grip to myself, i let my demons win over me, im sorry, you werent here, im sorry i werent there

Comments

Popular Posts