Skip to main content

Featured

constant reiteration

Actually I don't even know why I feel all of this, why I feel this heaviness in my chest, like everything feels not right. The urge to just go beyond the thongs that is worse, it's worsening day by day. You know that's it's there in your head  the loudness in this silence. I know there's chances but I don't feel safe at all. I'm still trying, trying my best, and I know it's so stupid because I couldn't talk to anyone, like I was asking for the attention, like whatever I feel it's just another fool need attention.  I'm sorry that actually I try to reach everyone and yet I couldn't do that, I froze myself and the voices really loud in my head, I try to be there for anyone and yet I can't even hold myself, I lost my own grip to grasp the reality and stand where I standing. I lost everything, I just look at myself broken and shattered slowly, and I couldn't even do anything, what the fuck am I sad for? Like seriously I thought I'm

Assalammualaikum mon mesti stop from being busybody kan ??~~

ASSALAMMUALAIKUM ..
hehe post ini ?? ouwh post ini tidk berkaitan dngan sesape pown .. sama as yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia .. hehe .. cehhwah filem 2 .. kihkih .. ok2 back to the topic today .. mon bkan pew .. mon asew mon dh trlalu jdik busybody hal owng len .. tpy akhirnye mon yng sakit gark kn ??~~ .. ok bkn pew .. mon knonnye nk tnguk mereka ya ini kwan mon larh .. mon nk sngt tnguk dieowng bahagiakn ?? ha sape x nk tnguk kwan sendiri bahagia .. like2 ?? hhhee .. >.< .. mon sndri akn trdiam bile dieowng wt cm nie .. ish3 .. upe2ny mon yng jhat .. bkn dieowng .. npe mon slama nie x tau kn .. ish3 .. septtnye mon dh tau .. tpy kni bru mon sdri .. mon x ptt jdik cm 2 .. sdngkn mon pown masih blum tntu bole jdik mereka .. kn3 ..

heerm .. mon jdik trpkir .. adkh ape yng mon buat slama ini bnar dn btol ??~~ trkdang mon jdik mrah pda dri mon .. npe mon nk nyusahkn owng len dngan mlihat mon sdih just krana slah mon .. ish sungguh slah .. mon x ptt wt cm 2 .. tpy mon ttp berusha cm new nk crik kbhagiaan dmi mereka .. jdik mon pown hanye tersenyum FAKE .. ish3 .. mon ksian larh .. mon x dpt bri yng terbek ntuk kengkwan mon .. eerm .. mon hrap lah kwan2 mon dpt bhagia sama ada mon ade atupn tidk .. mon x nk larh jdik to busybody to anyone .. mon hrap mon diampunkn .. ^,^ .. being busybody is not a such good idea .. mon x tau lah ape yng mon tulis ini bnar ataupun tidak .. mon hanye ikut ape yng mon rase ..

jikalau ape yng mon tlis ini adlh bnar ampunkn mon .. mon pown x sngke niat mon ntuk menolong akn bertkar menjadi so busybody .. kn3 ~~ tpy lau busybody ntuk yng bek x pew gark .. hehe .. --. .. n sowi for this post title yau .. hehe ..

p/s : sowi kpada readers ,, friends .. n anyone who know me ..!!~~

Comments

Popular Posts