Skip to main content

Featured

constant reiteration

Actually I don't even know why I feel all of this, why I feel this heaviness in my chest, like everything feels not right. The urge to just go beyond the thongs that is worse, it's worsening day by day. You know that's it's there in your head  the loudness in this silence. I know there's chances but I don't feel safe at all. I'm still trying, trying my best, and I know it's so stupid because I couldn't talk to anyone, like I was asking for the attention, like whatever I feel it's just another fool need attention.  I'm sorry that actually I try to reach everyone and yet I couldn't do that, I froze myself and the voices really loud in my head, I try to be there for anyone and yet I can't even hold myself, I lost my own grip to grasp the reality and stand where I standing. I lost everything, I just look at myself broken and shattered slowly, and I couldn't even do anything, what the fuck am I sad for? Like seriously I thought I'm

Wau What A So Tired Larh ~~!!

ASSALAMMUALAIKUM ..
hehe ainie mon tired gle .. pnat sngt ainie .. hehe .. stkt p bowling at Muar uurh ape sngt .. tpy x sngke pnat cm nie .. hehe .. mon n the others men 2 game .. pttnye 1 jewk .. abiz cm rase sume nk men agy ape lg .. meronggeng sume .. hehe .. sowi pic x de .. hehe .. tpy seblum smpy bowling sngkut kt Tanjung .. hehe .. happy sngt coz dpt men buai .. hehe .. lme x main .. >.< .. hehe .. happy menglahkn budk kecik auw ..

hehe .. ini emang kje gile .. men boling sambil menjrit .. hehe .. sampy skit tekak mon .. hehe .. happy .. ^^. .. tpy game pertama mon kne akur .. hehe .. mon just dpt mata 8pluh .. tpy game kedua mon dpt tmpt first dngan mata .. 114 .. tpy mon lark klah an kwan mon nameny .. Zulfitri or Apis n Fahmi or Don .. hehe .. tpy mon akur .. coz mon dh lme x men larh .. tpy x delah skit2 tangan .. ok larh .. bola dh x bpe best larh .. abg mon ckp at Melaka agy best tpy lom dpt g .. insyaAllah lau sempat t mon p yng kt jb nye .. hehe .. amboi nk conker sume .. hehe .. rembat gambo owng .. hehe .. nk tnggu turn mon lark .. hehe



ainie mon trpkse lay down at katil .. pnat sngt .. riang habis mon .. hehe ..




tpy dssbbkn mon dh abis awl tnguk yng len lmbat mon ape lg .. meronggeng bowling owng .. hehe sowi u guys ,. tpy mon punye happy 2 smpy x than nk men agy .. ish3 .. happy sangt larh knonye .. ceh wah .. haha .. mon cm x puas aty .. so mon tlong men kn ntuk owng .. hehe pos emang happy sngt .. melepaskn gram .. jri x lnguh2 pun asyik men kn ntuk owng .. knpe x tmbh game len .. hehe .. bkn kerana kdekut mahupun jimat .. tpy duit nye abis .. hehe .. knonnye bek kan nk blanja owng .. hehe ..

smntara tnggu nk pkul satu mon pon jejln tnguk dieowng men boling dngan yng x abis2 uurh .. hehe .. mon pon ad trjoin gark .. tpy mkin mlaz .. hihi .. so tnguk jewk .. smpy skool ingt bole blik .. tpy kne tnggu 1.50 .. ish2 .. lpak jewk larh dlam dwan nk wt pew agy .. ish2 .. so k lah .. ini jewk ntuk arynie ..

p/s : jikalau brksempatan mon p agy .. hehe .. pis ..

Comments

Popular Posts